0 Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Vpiši iskalni niz

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.herbaslovenica.si


Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Spletno mesto www.herbaslovenica.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Nakup artiklov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino. Za hitrejše poslovanje pa ima potrošnik možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine  in potrošnikom. Splošni pogoji ne veljajo za poslovne uporabnike.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletne trgovine podjetja Sonja Vavken, s. p., na spletnem mestu www.herbaslovenica.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot spletne cene.  Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Sonja Vavken, s. p., in kupcem v spletni trgovini na spletni strani www.herbaslovenica.si je sklenjena v trenutku, ko prejme kupec na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Sonja Vavken, s. p., kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Sonja Vavken, s. p.

Načini plačila

Spletna trgovina www.herbaslovenica.si omogoča naslednje načine plačila:

  • paypal
  • plačilo po povzetju (z gotovino ob prevzemu pošiljke)
  • nakazilo na račun podjetja Sonja Vavken, s. p. (ponudba/predračun). Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pošljemo na željeni naslov.

Izdaja računa

Sonja Vavken, s. p., ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Poznejših reklamacij ne upoštevamo.

Cene 

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila. V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva. 

Popusti

Pri nakupu v vrednosti čez 50 € (skupaj z DDV) priznamo 5 % popusta.

Pri nakupu v vrednosti čez 80 € (skupaj z DDV) priznamo 10 % popusta.

Postopek nakupa

  • Naročilo sprejeto
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Naročilo potrjeno
    Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Blago odpremljeno
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Nakup za pravne osebe

Nakup za pravne osebe ni možen preko spletne trgovine na spletnem mestu www.herbaslovenica.si. Pravne osebe se morajo za nakup obrniti direktno na podjetje Sonja Vavken, s. p..

Vračilo in zamenjava blaga

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14 dni od prejema blaga pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Kupcu pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu blaga pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: josko@herbaslovenica.si, blago pa vrniti v tridesetih (30) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina na njegov TRR vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva. 

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz te povezave ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca Sonja Vavken, s. p., je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec Sonja Vavken, s. p., pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Možen je tudi osebni prevzem po predhodnem dogovoru na naslovu Hotedršica 103 a, 1372 Hotedršica. 

Brezplačna poštnina velja pri nakupu nad 40,00 EUR z DDV. 

Reklamacije in garancija 

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopa od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 14 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacije nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 041 414 919 ali preko e-pošte: josko@herbaslovenica.si. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). V primeru da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Skupaj z našo dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 

Varovanje osebnih podatkov

V določenih primerih lahko od uporabnikov spletne strani www.herbaslovenica.si zahtevamo osebne podatke, ki jih potrebujemo za normalno poslovanje. Primeri, ko potrebujemo osebne podatke, so kupovanje izdelkov v spletni trgovini na podlagi spletne registracije, sodelovanje v nagradni igri, obveščanje registriranih uporabnikov s promocijskimi gradivi in drugo. Vse osebne podatke varujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnika, zato jih nikoli ne prodajamo, dajemo v najem, ali jih kakorkoli drugače posredujemo tretji osebi.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
  • pošiljatelj bo jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

Mnenja in komentarji uporabnikov 

Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine Herba Slovenica ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca. 

Omejitev odgovornosti 

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

Pritožbe in spori 

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je direktor družbe Sonja Vavken, s. p., gospa Sonja Vavken; telefon: 031 760 694, e-pošta: sonja@herbaslovenica.si. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Sonja Vavken, s. p.
Hotedršica 103 a
1372 Hotedršica
Slovenija

Tel:  0310760694
Davčna številka: SI90199308
Matična številka: 3462072000

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

V Hotedršici, 14. 08. 2019


Možnost plačila